Adobe lanceert tijdens Adobe Summit een reeks van nieuwe data science-mogelijkheden die het creatieve aspect van menselijke analyse combineren met de kracht van data science. De nieuwe algoritmes in Adobe Marketing Cloud maken het bovendien eenvoudiger om inzichten te verkrijgen uit miljarden datapunten. Meer dan 41 miljard transacties per jaar, inclusief 4,1 miljard rich media-verzoeken, bieden Adobe de kans om data science te ondersteunen. "Marketeers kunnen deze inzichten gebruiken om betere zakelijke beslissingen te nemen, gericht op het creëren van opvallende content, en profiteren van de aanbevelingen en voorspellingen waarvan ze niet eens wisten dat ze bestonden," zo stelt Adobe. De nieuwe mogelijkheden vormen een aanvulling op de huidige data science-features binnen de drie Adobe Clouds.
“Data science binnen digital marketing is nog een vrij nieuw begrip,” zegt Anil Kamath van Adobe. “Onze algoritmes gaan over het versterken van het geweldige werk dat marketeers doen en het leveren van perfecte ervaringen voor consumenten door personalisatie en segmentatie.” Enkele van de mogelijkheden zijn slimme digitale assets, gepersonaliseerde tv-aanbevelingen, het voorspellen van consumentenwaarden, geautomatiseerde inzichten voor adverteren en het ontdekken van de overlap en verschillen tussen allerlei doelgroepsegmenten op basis van een geautomatiseerde analyse van alle eigenschappen van een segment.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]