Fruitz, een bekende datingapp onder Gen-Z'ers in Frankrijk, zet haar groeiende populariteit voort in België sinds de introductie in 2017. Om haar boodschap kracht bij te zetten, lanceert Fruitz deze maand een opvallende out-of-home campagne in Brussel. Met deze campagne wil Fruitz haar ultieme hoofddoel overbrengen naar de Brusselse Gen Z-bevolking: het datingleven zo eenvoudig mogelijk maken door jonge mensen aan te moedigen om op een moedige en eerlijke manier te daten.
Aan de hand van vier speelse fruitmetaforen kunnen gebruikers duidelijk maken wat hun intenties zijn, of het nu gaat om casual dating, een serieuze relatie, of iets daartussenin. De datingapp gelooft namelijk dat anno 2023 niemand zich hoeft te schamen voor hun ware intenties en gaat daarom de strijd aan tegen taboes en vooroordelen. En deze strijd begint hier, in de straten van de Europese hoofdstad, waar gebruikers worden aangemoedigd om hun fruit te kiezen en hun reis te beginnen in een wereld waar alle relaties mooi, veilig en eerlijk zijn, zelfs als het maar voor één nacht is.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]