Na het launch event op 17 september is DaviD klaar om bij de digitale planners en buyers in gebruik genomen te worden. De doelstelling van DaviD is duidelijk: IPM Advertising, Pebble Media en Produpress werken samen om het aanbod (meer dan 62 segmenten) te structureren en te vereenvoudigen om zo bij adverteerders en mediabureaus het gebruiksgemak en de efficiëntie te verhogen. Deze marktplaats innoveert en maakt het verschil door zowel de DSP-account als de SSP-account op te zetten, te optimaliseren, te verfijnen en te beheren. De data worden via één gezamenlije DMP verzameld, wat resulteert in een attractieve datacatalogus.
Het consortium heeft gekozen voor specifieke technologische partners aan de hand van een call for tender. Deze aanpak werd begeleid door ROOT. Na analyse werden de aanbevelingen onder de loep genomen en heeft DaviD gekozen voor Amobee (DSP), Rubion (SSP-displaygedeelte) en Spot X (SSP-videogedeelte).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]