Day One stroomlijnt influenceractiviteiten onder MASTR

Communication / News / People

Day One, PR-en mediabureau met vestigingen in Roeselare en Hoofddorp, lanceert MASTR. MASTR staat voor MAnagement en STRategie van influenceractiviteiten. Day One nam deze activiteiten reeds waar in de huidige structuur, maar deze worden vanaf heden onder de vlag van MASTR gebundeld en verder ontwikkeld.

De kernactiviteit wordt het management en de ontwikkeling van influencers en de strategie en uitvoering van het optimale influencerconcept voor merken en bedrijven, dit met een combinatie van eigen en externe influencers. MASTR zal geleid worden door Mathieu Santy, sinds jaar en dag vaste kracht binnen het Day One team. Santy startte reeds jaren geleden met het uitbouwen van de influenceractiviteiten binnen Day One en zal vanaf nu zijn kennis en ervaring binnen MASTR aanwenden. Hij legde reeds een heel parcours af binnen dit segment en heeft concrete ervaring met acties bij entertainmentklanten zoals Mattel, MGA Entertainment, Warner Bros, Universal Home Entertainment, Kinepolis Film Distribution en meer. Hij kijkt dan ook erg uit naar zijn nieuwe toekomst met MASTR: “Ik verheug me erop om mijn volledige focus te wijden aan het opstellen en opvolgen van influencercampagnes en de nodige ondersteuning te bieden die content creators de dag van vandaag verdienen.”

Mathieu Santy

Voor Day One was het een noodzaak om deze volgende, logische stap te nemen naar de toekomst van het bedrijf toe, zegt zaakvoerder en mede-oprichter Koenraad Parrein. “We zijn heel trots dat we vandaag MASTR mogen aankondigen na lange voorbereiding achter de schermen. Voor ons was het een noodzaak om onze bestaande influenceractiviteiten verder uit te bouwen en vooral nog meer te ontwikkelen op onze eigen markt en binnen de sectoren waar we actief zijn. De lokale influencersector heeft nood aan verdere duiding en begeleiding en we zijn verheugd dat we onze manier van service bieden binnen Day One ook namens MASTR op dit vlak gealigneerd kunnen aanbieden aan onze klanten. Na het oprichten van de Nederlandse tak van Day One twee jaar geleden met een vestiging en team in Hoofddorp is dit een nieuwe stap in de ontwikkeling van de verdere toekomst van Day One, waarbij we steeds afwegen waar de noden van de entertainmentmarkt en onze klanten zitten. Met Mathieu weten we dat we het gepaste profiel hebben om deze specifieke activiteiten verder te ontwikkelen.”