DDB Brussels en Volkswagen klinken op Tournée Minérale

Crea / News

DDB VolkswagenTer gelegenheid van Tournée Minérale creëerde DDB Brussels voor Volkswagen een socialcontentcampagne die alle Volkswagen-fans door hun maand zonder alcohol helpt. Een hele maand zonder één druppel alcohol? Het is een jaarlijkse en gezonde uitdaging, gekend onder de naam ‘Tournée Minérale’. Zo’n maand zonder alcohol is goed, maar hoeft geen domper op de feestvreugde te zijn. Daarom publiceerde Volkswagen op hun Facebookpagina een reeks recepten voor alcoholvrije cocktails, ontwikkeld door een professionele mixoloog, die je kan delen met vrienden om Tournée Minéreale feestelijk door te komen. Het belangrijkste ingrediënt van de mocktails is ook het meest onverwachte: een Volkswagen. Want zowel de Piña Golfada, de Moji T-Roc en de MargariTiguan zijn de allereeste mocktails die gemixt werden door auto’s. Je ontdekt de video’s inclusief recepten hieronder en op de Facebookpagina van Volkswagen zodat je er zelf mee aan de slag kan...



Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Cindy Van Obbergen, Filip Van Rietvelde
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder
Innovation Director: Naïm Baddich
Creation: Carole Brouwers, Pierre Urbaniak
Strategy: Jorian Vanvossel
Account: Florence Vercammen, Alice Simon
TV Producer: Erik Van Overloop
Designer: Sven Verfaille, Iliana Couvez
Production: DDB
Director: Jeroen Willekens
Executive Producer: Erik Van Overloop
Producer: Alice Simon
DOP: Lennard Brans
PR: Pierre Urbaniak