DDB Brussels en Volkswagen koesteren voetbalnostalgie

Volkswagen en DDB Brussels zijn intussen toe aan de derde aflevering van Off track, een zesdelige docu-reeks over de meest unieke en verborgen plekken in ons land. Deze keer wordt dieper ingegaan op het begrip ‘groundhopping’. Groundhoppen is een fenomeen waarbij fans zo veel mogelijk stadions en voetbalvelden bezoeken. Jarenlang fotografeerde Jurgen Vantomme het Belgische voetballandschap: van beladen dorpsderby tot afgelegen degradatietopper. Hij bundelde zijn passie in een feeëriek boek vol adembenemende stadions en iconische voetbalpleintjes. Nu neemt hij ons mee naar zijn stukje voetbalnostalgie.
Credits:
Client: Volkswagen Belgium
Contact: Cindy Van Obbergen
CD: Dieter De Ridder, Naïm Baddich
Creation: Kenn Van Lijsebeth
Account Team: Florence Vercammen, Pascaline Van de Perre
Community Manager: Laura Bertone
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
TV producer: Brigitte Verduyckt, Erik Van Overloop
Production Company: Landvogel
Director: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
Photographer: Laura Bertone
Executive Producer: Thomas Cassiers
Producers: Yannick Verdonck, Maud Van Parys
Editor: Glenn Renard, Ward Geerts
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]