Volkswagen en DDB Brussels zijn intussen toe aan de derde aflevering van Off track, een zesdelige docu-reeks over de meest unieke en verborgen plekken in ons land. Deze keer wordt dieper ingegaan op het begrip ‘groundhopping’. Groundhoppen is een fenomeen waarbij fans zo veel mogelijk stadions en voetbalvelden bezoeken. Jarenlang fotografeerde Jurgen Vantomme het Belgische voetballandschap: van beladen dorpsderby tot afgelegen degradatietopper. Hij bundelde zijn passie in een feeëriek boek vol adembenemende stadions en iconische voetbalpleintjes. Nu neemt hij ons mee naar zijn stukje voetbalnostalgie.
Credits:
Client: Volkswagen Belgium
Contact: Cindy Van Obbergen
CD: Dieter De Ridder, Naïm Baddich
Creation: Kenn Van Lijsebeth
Account Team: Florence Vercammen, Pascaline Van de Perre
Community Manager: Laura Bertone
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
TV producer: Brigitte Verduyckt, Erik Van Overloop
Production Company: Landvogel
Director: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
Photographer: Laura Bertone
Executive Producer: Thomas Cassiers
Producers: Yannick Verdonck, Maud Van Parys
Editor: Glenn Renard, Ward Geerts
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]