DDB Brussels en IKEA hebben nieuwe radiospots gecreëerd om het zit- en slaapbankassortiment te promoten. De radiospots maken deel uit van de overkoepelende campagne ‘Maak plaats voor het onverwachte’, en dat is dan ook letterlijk wat er gebeurt. We horen een gesprek tussen familieleden die in de zetel zitten. Terwijl ze het over hun toekomst hebben, verandert de zetel mee met hun plannen. De boodschap? IKEA heeft een zitbank op maat voor wat je ook maar te wachten staat.
Credits:
Client : IKEA
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
Creative Director: Dieter De Ridder
Strategy: Dominique Poncin
Creation : Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Account team : Annelies Nyns, Maria-Laura Laubenthal, Sofie Hoorens
Radio production company: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]