DDB Brussels en IKEA hebben nieuwe radiospots gecreëerd om het zit- en slaapbankassortiment te promoten. De radiospots maken deel uit van de overkoepelende campagne ‘Maak plaats voor het onverwachte’, en dat is dan ook letterlijk wat er gebeurt. We horen een gesprek tussen familieleden die in de zetel zitten. Terwijl ze het over hun toekomst hebben, verandert de zetel mee met hun plannen. De boodschap? IKEA heeft een zitbank op maat voor wat je ook maar te wachten staat.
Credits:
Client : IKEA
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
Creative Director: Dieter De Ridder
Strategy: Dominique Poncin
Creation : Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Account team : Annelies Nyns, Maria-Laura Laubenthal, Sofie Hoorens
Radio production company: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]