DDB Brussels telt plaatsjes bij IKEA

DDB Brussels en IKEA hebben nieuwe radiospots gecreëerd om het zit- en slaapbankassortiment te promoten. De radiospots maken deel uit van de overkoepelende campagne ‘Maak plaats voor het onverwachte’, en dat is dan ook letterlijk wat er gebeurt. We horen een gesprek tussen familieleden die in de zetel zitten. Terwijl ze het over hun toekomst hebben, verandert de zetel mee met hun plannen. De boodschap? IKEA heeft een zitbank op maat voor wat je ook maar te wachten staat.
Credits:
Client : IKEA
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
Creative Director: Dieter De Ridder
Strategy: Dominique Poncin
Creation : Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Account team : Annelies Nyns, Maria-Laura Laubenthal, Sofie Hoorens
Radio production company: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]