DDB Brussels versterkt strategisch departement met Nick Moors

News / People

Nick MoorsNa de komst van Dieter Riemaeker kondigt DDB Brussels alweer een nieuw talent aan: Nick Moors. Hij zal de afdeling Strategie versterken als strategic planner. "Nick is iemand die perfect past binnen het DNA van DDB en zal met zijn enthousiasme en kennis vooral Volkswagen en enkele merken van Coca-Cola begeleiden naar effectieve campagnes. Door zijn kennis omtrent brainstormtechnieken is hij ook de ideale moderator en facilitator voor de vele cocreatie sessies met onze klanten. En vanuit zijn overtuiging dat strategie geen doel op zich, maar campagnes mee richting geeft, zal hij ook voor onze creatieve teams een echte meerwaarde zijn," aldus Dieter Riemaeker. En dat zegt hij niet zomaar. Want onmiddellijk na zijn studie aan de Belgian Advertising School kon Nick Moors zijn carrière starten bij Air. O toeval: het voormalige bureau van Dieter Riemaeker, waar ze dus al nauw én goed konden samenwerken op merken als Leffe Blond 0,0%, BMW en Toerisme Vlaanderen.