DDB Brussels wint lanceringsbudget Letgo

Letgo, een internationale speler in mobiele tweedehandsadvertenties, kiest voor DDB Brussels als communicatiepartner voor de lancering in België. Na een pitch met FamousGrey en Leo Burnett kwam DDB als winnaar uit de bus. De samenwerking gaat onmiddellijk van start.
Letgo is een gratis app, waarbij gebruikers mobiele advertenties plaatsen om sneller hun spullen te verkopen. Je kan er letterlijk mee kopen en verkopen waar je maar wil. De app is in ons land recent beschikbaar en kan al op enkele duizenden gebruikers rekenen.
Het hoofdkantoor van letgo ligt in New York en Barcelona. DDE Brussels zal instaan voor zowel off- als online-communicatie. De eerste uitwerking daarvan wordt zeer binnenkort verwacht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]