Letgo, een internationale speler in mobiele tweedehandsadvertenties, kiest voor DDB Brussels als communicatiepartner voor de lancering in België. Na een pitch met FamousGrey en Leo Burnett kwam DDB als winnaar uit de bus. De samenwerking gaat onmiddellijk van start.
Letgo is een gratis app, waarbij gebruikers mobiele advertenties plaatsen om sneller hun spullen te verkopen. Je kan er letterlijk mee kopen en verkopen waar je maar wil. De app is in ons land recent beschikbaar en kan al op enkele duizenden gebruikers rekenen.
Het hoofdkantoor van letgo ligt in New York en Barcelona. DDE Brussels zal instaan voor zowel off- als online-communicatie. De eerste uitwerking daarvan wordt zeer binnenkort verwacht.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]