DDB en Alzheimer Liga stimuleren hersenen

De Solidariteitsactie van De Standaard loopt op volle toeren. En ok DDB Brussels en Alzheimer Liga Vlaanderen doen mee. De hersenen regelmatig stimuleren: het is een van vele factoren die de kans op dementie verkleinen. Daarom moet je in deze advertentie, die op 28 juli verscheen in De Standaard, het rekeningnummer van de Alzheimer Liga Vlaanderen vervolledigen door een breinbreker op te lossen.
Zo doe je niet alleen aan preventie bij jezelf, maar kan je ook doneren aan de Liga en zo de talloze mantelzorgers en mensen met dementie helpen. De advertentie is de eerste in een reeks van zogenaamde “Donation Therapy” advertenties en social posts, waarin je telkens het rekeningnummer moet ontcijferen aan de hand van een breinbreker.
Meer weten over de Alzheimer Liga Vlaanderen? Of storten zonder een puzzel op te lossen? Ga naar alzheimerliga.be.
Credits:
Client: Alzheimer Liga Vlaanderen
Client contact: Riet Pauwels
Agency: DDB Brussels
Creative Direction: Kwint De Meyer
Creation: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Strategy: Jan Lammens
Account Management: Sofie Hoorens
Design: Céline Godaert
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]