De Solidariteitsactie van De Standaard loopt op volle toeren. En ok DDB Brussels en Alzheimer Liga Vlaanderen doen mee. De hersenen regelmatig stimuleren: het is een van vele factoren die de kans op dementie verkleinen. Daarom moet je in deze advertentie, die op 28 juli verscheen in De Standaard, het rekeningnummer van de Alzheimer Liga Vlaanderen vervolledigen door een breinbreker op te lossen.
Zo doe je niet alleen aan preventie bij jezelf, maar kan je ook doneren aan de Liga en zo de talloze mantelzorgers en mensen met dementie helpen. De advertentie is de eerste in een reeks van zogenaamde “Donation Therapy” advertenties en social posts, waarin je telkens het rekeningnummer moet ontcijferen aan de hand van een breinbreker.
Meer weten over de Alzheimer Liga Vlaanderen? Of storten zonder een puzzel op te lossen? Ga naar alzheimerliga.be.
Credits:
Client: Alzheimer Liga Vlaanderen
Client contact: Riet Pauwels
Agency: DDB Brussels
Creative Direction: Kwint De Meyer
Creation: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Strategy: Jan Lammens
Account Management: Sofie Hoorens
Design: Céline Godaert
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]