Base geeft de hele zomer lang gratis data aan haar klanten om video’s en muziek te streamen op YouTube, Spotify en Deezer. Daarom bedacht DDB Brussels een nieuwe televisiespot bestaande uit animated .gifs. Dat zijn – grappige – afbeeldingen die door herhaling een klein filmpje vormen. Intussen zijn ze razend populair en maken ze zelfs al deel uit van ons ‘digitaal leven’. Ideaal dus voor een merk als Base om daarmee aan de slag te gaan. De allereerste .gif-televisiespot omvat tal van zomerse activiteiten waarin de smartphone voor een kwinkslag zorgt.
Base zal ook de hele zomer lang aanwezig zijn op tal van festivals en aan het Q beachhouse met de Base dance booth. Een activatie waar je een persoonlijke .gif kan laten maken van z’n iconische dansmove.
Credits
Client: BASE
Client contact: Michel Moriaux, Isabelle Bacro
Agency: DDB Brussels
Creative director: Peter Ampe & Odin Saillé
Creative team: Robin De Wachter & Andre Mota Dos Santos; Lex Segers & Sjors Roovers
Copy FR: Jonathan d'Oultremont
Account team: Francis Lippens, Melissa Bekaert & Romy Vierhouten
Strategic director: Dominique Poncin
TV producer: Brigitte Verduyckt
Production company TVC: Caviar
Director: Henry Scholfield
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]