DDB en Gezondheid en Wetenschap zetten hun tanden in fake news
Het internet staat vol clickbait: misleidende koppen waardoor mensen verkeerd geïnformeerd worden als ze het volledige artikel niet lezen. Die clickbait is gevaarlijk, zeker als het over onze gezondheid gaat. Om deze problematiek aan te kaarten, zetten DDB en Gezondheid en Wetenschap een misleidende headline in om mensen een stuk van de krant te laten opeten. Onderaan ontdekken ze dan dat ze beter alles hadden gelezen in plaats van vroegtijdig conclusies te trekken. De boodschap? Zorg dat fake news geen eigen leven begint te leiden, check altijd een betrouwbare bron, zoals een arts of www.gezondheidenwetenschap.be.
Credits:
Client: Gezondheid en Wetenschap
Client contact: Marleen Finoulst
Agency: DDB Brussels
Creative Direction: Kwint De Meyer
Creation: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Account Management: Silvie Erzeel
Design: Sven Verfaille, Céline Godaert
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]