De nieuwe zomercollectie van IKEA is er en dat kondigen de Zweedse meubelgigant en DDB Brussels aan met een minimalistische maar opvallende nieuwe tv-spot. Die opent met de iconische muziek van Otis Redding’s ‘My Girl’ en toont hoe de zon rustig opkomt. Na een paar seconden wordt duidelijk dat de blauwe achtergrond en de gele, opkomende zon eigenlijk iets anders zijn: het bekende IKEA-logo. Een vrolijke tv-spot die iedereen doet uitkijken naar de zomer én de bijhorende collectie...
https://www.youtube.com/watch?v=jSzgINlT3J0&feature=emb_logo
Credits:
Client: IKEA Belgium
Client contacts: Peter Jongert, Kaat Van Noten
Agency: DDB Brussels
Creative Direction: Kwint De Meyer, Dieter De Ridder
Creation: Jonas Caluwé & Jan Schoofs, Jonathan d'Oultremont
Editing & motion design: Sven Verfaille
Strategy: Dieter Riemaeker, Jan Lammens, Fiona Boyle
Account Management: Melissa Bekaert, Sofie Hoorens
TV producer: Loes Fierens
Sound Studio: Raygun
Sound Production: Lien Ongena, Peter Baert
Music: Otis Redding
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]