DDB maakt bpost bank net iets duidelijker


Voor heel wat mensen is beleggen heel complex. Met de nieuwe slogan 'Zoveel is duidelijk' wil Bpost bank zich nog meer positioneren als een bank die het makkelijk maakt voor zijn consumenten. Zij willen er namelijk hun hoofddoel van maken om beleggingen zo makkelijk en efficiënt mogelijk over te brengen. De nieuwe lijn, waarvoor DDB Brussels de slogan bedacht, wordt voor het eerst gebruikt in de nieuwe beleggingscampagne die deze week op antenne gaat.
De bank maakt de boodschap duidelijk aan de hand van een geïntegreerde campagne waar zowel tv, outdoor als print worden ingezet. In de televisiespot zien we een garagist die met compleet onverstaanbare vaktaal een motorprobleem probeert uit te leggen. De garagist kraamt zo veel onzin uit, dat het hoofd van de arme klant bijzondere gelaatsuitdrukkingen meet. Als de man dan toch om duidelijkheid durft te vragen, klinkt de oplossing verrassend simpel: gewoon olie bijvullen.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


