Voor heel wat mensen is beleggen heel complex. Met de nieuwe slogan 'Zoveel is duidelijk' wil Bpost bank zich nog meer positioneren als een bank die het makkelijk maakt voor zijn consumenten. Zij willen er namelijk hun hoofddoel van maken om beleggingen zo makkelijk en efficiënt mogelijk over te brengen. De nieuwe lijn, waarvoor DDB Brussels de slogan bedacht, wordt voor het eerst gebruikt in de nieuwe beleggingscampagne die deze week op antenne gaat.
De bank maakt de boodschap duidelijk aan de hand van een geïntegreerde campagne waar zowel tv, outdoor als print worden ingezet. In de televisiespot zien we een garagist die met compleet onverstaanbare vaktaal een motorprobleem probeert uit te leggen. De garagist kraamt zo veel onzin uit, dat het hoofd van de arme klant bijzondere gelaatsuitdrukkingen meet. Als de man dan toch om duidelijkheid durft te vragen, klinkt de oplossing verrassend simpel: gewoon olie bijvullen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]