Van 22 tot en met 6 november transformeert Bellewaerde Park in één groot griezelpark voor het hele gezin. Van geestige trolletjes en een kindvriendelijke ‘trick or treat’-tocht, tot lugubere spookhuizen, huiveringwekkende attracties en spectaculaire illusie-shows … de hele familie kan naar hartenlust rillen en gillen tijdens Halloween in Bellewaerde. In lijn met de transformatie die het park ondergaat, gaf DDB voor de bijhorende campagne een gruwelijk leuke draai aan de radiospot en keyvisual. De bestaande radiospot waarin Uberdope de raps voorziet, is voor de gelegenheid bezeten door een demon die onverwachts opduikt en de keyvisual pakt uit met een niet zo alledaags gezin. Tenzij je afgeknaagde botten, drinkbare hersenen, spinnenhanden en tegelmonsters helemaal normaal vindt.
Om het griezelplezier nog te vergroten werden de illustraties uit de keyvisual omgezet in Instagramstickers zodat iedereen zich van zijn of haar bangelijkst leuke kant kan laten zien.
Credits
Client: Bellewaerde, Filip Van Dorpe, Tina Taillieu
Creative Director: Kwint De Meyer
Art Director: Simon Detournay
Copywriter: Célestin Metens
Copywriter NL: Jan Schraeyen, Astrid Van Breuseghem
Design: Gael Fouquet
Strategy: Marie Geens
Connection Planner: Fiona Boyle
Accounts: Soraya Hellara, Anna Herbosch
Production: MAKE
Producer: Elly Laureys, Lauranne Van Der Heyden
Photography: The Pickles
Sound Engineer: Gwenn Nicolay
Voice FR: Martin Spinhayer
Voice NL: Peter Van de Velde
Artist FR: MVNSI
Artist NL: Uberdope
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]