Om de voordelen van de legendarische Audi Quattro - met zijn kenmerkende comfort en veiligheid in alle weersomstandigheden - extra in de kijker te zetten, bedacht DDB Brussel een nieuwe radiocampagne met als thema: het Belgische weer. Wij, Belgen, zijn behoorlijk verwend als het op avontuurlijk weer aankomt. Met ons vlakke reliëf en de prachtige natuur kunnen we ons gerust het ‘land van de quattro’ noemen.
Om aan te tonen - en te bewijzen - dat het iconische karakter van de
quattro-technologie perfect past bij het grillige Belgische weer, bedacht DDB Brussel een poëtische radiocampagne. Want of het nu miezert, regent, spettert, hagelt of giet… Audi quattro blijft altijd doorgaan.
Client: Audi Import
Marketing Manager: Frédéric Hurchon
Advertising Manager: Hubert Hollemaert
Agency: DDB
Creative Director: Peter Ampe & Odin Saillé
Creative Team: Bas van de Poel, Ewoudt Boonstra
Copy FR: Jonathan D’Oultremont
Strategy: Maarten Van Daele
Account team: Axelle de Terwangne, Sarah Savoir, Olivia Naudts
PR: Kenn Van Lijsebeth
Production company: Sonicville
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]