DDB schrijft poëzie voor Audi

Om de voordelen van de legendarische Audi Quattro - met zijn kenmerkende comfort en veiligheid in alle weersomstandigheden - extra in de kijker te zetten, bedacht DDB Brussel een nieuwe radiocampagne met als thema: het Belgische weer. Wij, Belgen, zijn behoorlijk verwend als het op avontuurlijk weer aankomt. Met ons vlakke reliëf en de prachtige natuur kunnen we ons gerust het ‘land van de quattro’ noemen.
Om aan te tonen - en te bewijzen - dat het iconische karakter van de
quattro-technologie perfect past bij het grillige Belgische weer, bedacht DDB Brussel een poëtische radiocampagne. Want of het nu miezert, regent, spettert, hagelt of giet… Audi quattro blijft altijd doorgaan.
Client: Audi Import
Marketing Manager: Frédéric Hurchon
Advertising Manager: Hubert Hollemaert
Agency: DDB
Creative Director: Peter Ampe & Odin Saillé
Creative Team: Bas van de Poel, Ewoudt Boonstra
Copy FR: Jonathan D’Oultremont
Strategy: Maarten Van Daele
Account team: Axelle de Terwangne, Sarah Savoir, Olivia Naudts
PR: Kenn Van Lijsebeth
Production company: Sonicville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]