DDB viert 1 jaar #newDDB met terugblik op aanwinsten

News / People

Ongeveer een jaar geleden maakte DDB in ons land de doorstart naar #newDDB. En dat is een jaar vol nieuwe dingen geworden. Na de komst van Maarten Vanthemsche een jaar geleden, hebben 15 nieuwe talenten voor DDB gekozen. 

Met de komst van Jan Schraeyen (ex-BBDO & Darwin) & James Gambrill (ex-Duval Guillaume & Darwin) én Simon Detournay & Celestin Metens (ex-Leo Burnet & Duval Guillaume) legde Kwint De Meyer alvast de creatieve lat hoger. Daarnaast werd het creatieve team ook in de breedte versterkt. Met Ellen Potoms als end-to-end social creative (ex-BBDO en Shortcut Advertising) en Glenn Vanhasselt (ex-Mediacomm & Shortcut Advertising) als graphic designer koos het bureau voor atypische creatieve talenten. 

Na een opleiding bij BAS besliste Marie Geens om te starten als Junior strategic planner onder het alziend oog van Dieter Riemaeker. Ook het client service team groeide. Zo begonnen Asma Afailal (ex-Havas) en Alice Platteau (ex-BBDO) als Account Managers, Annelies Schrevens (ex-Wunderman Thompson), Julie Nguyen-Duy en Raquel Moeyaert  als account executives en Soraya Hellara (ex-TBWA & Mutant) als account director. Flup Coppens (ex-Kunstmaan & Boondoggle) vult sinds enkele maanden de rol in van business director. Om al dat niewue geweld in goede banen te leiden, haalde DDB Hélène Koole (ex-Emakina.BE) aan boord als als traffic manager.

Daarbovenop verhuisde DDB ook naar een gloednieuw kantoor in “the Building” aan de Excelsiorlaan in Zaventem.