Het aantal campagnes rond verkeersveiligheid is niet meer te tellen. Moeilijk om nog een nieuwe invalshoek te vinden. Deze keer heeft DDB ervoor gekozen om in de huid te kruipen van de voetgangers, de andere bestuurders en de motorrijders die zich in het verkeer liever laten omringen door Volkswagen: « Het is veiliger om de weg over te steken voor een Polo met voetgangersdetectie. » of « Het is veiliger om gevolgd te worden door een Golf met noodremfunctie. » Je koopt immers niet alleen een Volkswagen voor zijn veiligheid, maar ook om de anderen het leven te redden. Een nieuwe en 100% Belgische 360˚-campagne die werd uitgewerkt in poster, magazine, radio, digital en OOH.
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frédéric Lequeu
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder Naïm Baddich
Creation: Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Radio Studio: Sonhouse
Copy NL: Jan schoofs
Junior Creatives: Mike Kleijnen / Louise Maeyaert
Photograph: Gregor Colienne
Graphic design/DTP: Ben Hiffe
Account Team: Sylvie De Couvreur, Alice Simon, Tanguy Binard.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]