DDB voelt zich veiliger met Volkswagen achter zich
Het aantal campagnes rond verkeersveiligheid is niet meer te tellen. Moeilijk om nog een nieuwe invalshoek te vinden. Deze keer heeft DDB ervoor gekozen om in de huid te kruipen van de voetgangers, de andere bestuurders en de motorrijders die zich in het verkeer liever laten omringen door Volkswagen: « Het is veiliger om de weg over te steken voor een Polo met voetgangersdetectie. » of « Het is veiliger om gevolgd te worden door een Golf met noodremfunctie. » Je koopt immers niet alleen een Volkswagen voor zijn veiligheid, maar ook om de anderen het leven te redden. Een nieuwe en 100% Belgische 360˚-campagne die werd uitgewerkt in poster, magazine, radio, digital en OOH.
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frédéric Lequeu
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder Naïm Baddich
Creation: Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Radio Studio: Sonhouse
Copy NL: Jan schoofs
Junior Creatives: Mike Kleijnen / Louise Maeyaert
Photograph: Gregor Colienne
Graphic design/DTP: Ben Hiffe
Account Team: Sylvie De Couvreur, Alice Simon, Tanguy Binard.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]