DDB zet de nieuwe lichting op wereldpodium

De Nieuwe Lichting 2017 is bekend. De luisteraars van Studio Brussel kozen voor Tamino, The Lighthouse en Kai Wén. Dat werd vorige week bekendgemaakt na een zinderende liveshow in de Ancienne Belgique. DDB zet hen meteen in het voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten. Hoe? Via heuse pre-roll show cases.
Wie ‘De Nieuwe Lichting’ wil leren kennen, kan dat vanaf nu op YouTube. Om de kersverse winnaars nog een extra duwtje in de rug te geven, plaatste DDB Brussels ‘DNL’17’ in het voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten via heuse pre-roll showcases. Drie 30 seconden-spots die als perfecte opwarmer dienen voor de populairste muziekvideo’s op het internet. Zo plaatsen DDB Brussels en Studio Brussel, De Nieuwe Lichting letterlijk in het voorprogramma van de grootste sterren en meest bekende artiesten ter wereld. De pre-rolls showcases zijn getarget op filmpjes van liveoptredens die de kijkers het gevoel moeten geven een waar concert te volgen. Iets wat voor De Nieuwe Lichting binnenkort ook werkelijkheid wordt, want deze zomer spelen de winnaars in het voorprogramma van de wereldsterren op Pukkelpop.
https://vimeo.com/203790704
Credits
Clients : Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer
Creative directors : Odin Saillé, Peter Ampe
Creative team : Tom Meijer, Silke Beurms, Jolien Elegeert
Design : Sven Verfaille, Wietse De Ridder
Account Management : Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten
Head of digital : Dorian Van Bever
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]