DDB zet de nieuwe lichting op wereldpodium

De nieuwe lichting 2017

Crea / News

De nieuwe lichting 2017De Nieuwe Lichting 2017 is bekend. De luisteraars van Studio Brussel kozen voor Tamino, The Lighthouse en Kai Wén. Dat werd vorige week bekendgemaakt na een zinderende liveshow in de Ancienne Belgique. DDB zet hen meteen in het voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten. Hoe? Via heuse pre-roll show cases.

Wie ‘De Nieuwe Lichting’ wil leren kennen, kan dat vanaf nu op YouTube. Om de kersverse winnaars nog een extra duwtje in de rug te geven, plaatste DDB Brussels ‘DNL’17’ in het voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten via heuse pre-roll showcases. Drie 30 seconden-spots die als perfecte opwarmer dienen voor de populairste muziekvideo’s op het internet. Zo plaatsen DDB Brussels en Studio Brussel, De Nieuwe Lichting letterlijk in het voorprogramma van de grootste sterren en meest bekende artiesten ter wereld. De pre-rolls showcases zijn getarget op filmpjes van liveoptredens die de kijkers het gevoel moeten geven een waar concert te volgen. Iets wat voor De Nieuwe Lichting binnenkort ook werkelijkheid wordt, want deze zomer spelen de winnaars in het voorprogramma van de wereldsterren op Pukkelpop.

https://vimeo.com/203790704

 

Credits

Clients : Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer

Creative directors : Odin Saillé, Peter Ampe

Creative team : Tom Meijer, Silke Beurms, Jolien Elegeert

Design : Sven Verfaille, Wietse De Ridder

Account Management : Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten

Head of digital : Dorian Van Bever