DDB Brussels is gestart met een nieuw kickstarterpodium waarop zowel bezoekers als mensen binnen het bureau disruptieve snufjes en technologieën kunnen uittesten, met als bedoeling die te vertalen naar toepassingen voor merken. DDB trekt een budget uit om kickstarterideeën te steunen, te kopen en te etaleren.
Het eerste curiosum waarmee DDB experimenteert, is een ring die werkt volgens het principe IFTTT (If this then that). De ring herkent bepaalde handbewegingen en linkt die aan verschillende digitale activaties. Opgepast dus, als binnenkort iemand van DDB naar je wijst.
Voorts verkent DDB ook verschillende robots en werd er geïnvesteerd in een ZANO-drone. Die laatste bewees ook - jammer genoeg - hoe kickstarterprojecten kunnen foutlopen. Het langverwachte toestel kwam namelijk nooit aanvliegen omdat de startup ophield te bestaan. DDB plant dit jaar nog een drietal technologische nieuwigheden die uitvoerig zullen getest worden. Met het podium wil DDB inspirerend werken voor zowel het bureau als zijn bezoekers.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]