DDB zet innovaties op podium

DDB Brussels is gestart met een nieuw kickstarterpodium waarop zowel bezoekers als mensen binnen het bureau disruptieve snufjes en technologieën kunnen uittesten, met als bedoeling die te vertalen naar toepassingen voor merken. DDB trekt een budget uit om kickstarterideeën te steunen, te kopen en te etaleren.
Het eerste curiosum waarmee DDB experimenteert, is een ring die werkt volgens het principe IFTTT (If this then that). De ring herkent bepaalde handbewegingen en linkt die aan verschillende digitale activaties. Opgepast dus, als binnenkort iemand van DDB naar je wijst.
Voorts verkent DDB ook verschillende robots en werd er geïnvesteerd in een ZANO-drone. Die laatste bewees ook - jammer genoeg - hoe kickstarterprojecten kunnen foutlopen. Het langverwachte toestel kwam namelijk nooit aanvliegen omdat de startup ophield te bestaan. DDB plant dit jaar nog een drietal technologische nieuwigheden die uitvoerig zullen getest worden. Met het podium wil DDB inspirerend werken voor zowel het bureau als zijn bezoekers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]