De laatste enquête van Deep Blue onthult hoe de adverteerders denken over de bureaus waarmee ze samenwerken. De enquête werd gedeeltelijk gehouden in de vorm van face-to-face interviews, maar leverde resultaten op maat op. De vaststellingen zijn eerder kritisch. Een gebrek aan transparantie wat betreft het kostenplaatje. Niet genoeg informatie over de resultaten. Een overaanbod met een schrijnend tekort aan pilootbureaus en een overlapping van competenties. Te veel digitale acties zonder duidelijk bepaalde strategie. De studie Greenhouse-Pub had al aangetoond dat beide partijen heel wat moeilijkheden ondervonden om elkaar te begrijpen. De analyse van Deep Blue onthult dat dit nog steeds het geval is en dat het vooral de adverteerders zijn die niet praten over de zwakke punten met de belangrijkste betrokkenen. Er is dus een gebrek aan transparantie aan beide zijden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]