'De beste dingen ontstaan natuurlijk' bij Bru (en Happiness)

BRU, het licht-sprankelend, lokale water en de ideale partner bij fine dining gaat een nieuwe fase in. Verderbouwend op de bekende claim ‘Eet lokaal. Drink lokaal.’, zet het merk een evolutie in van zijn merkplatform. Zo wil het verder benadrukken wat dit lokale water zo uniek maakt: het feit dat het natuurlijk bruisend uit de Belgische bron in Stoumont komt. Hiervoor vertrekt het merk vanuit een inzicht dat uit het leven gegrepen is: namelijk dat de beste momenten in het leven, wanneer we ons het meest verbonden voelen met anderen, ongeforceerd en spontaan ontstaan. Melanie Decelle, Marketing Director Spadel: “BRU-water is uniek: het is een van de weinige natuurlijke mineraalwaters in Europa die bruisend ontspringen aan hun bron. Met deze campagne willen we deze unieke intrinsieke kwaliteit verbinden met zijn echte sociale missie: mensen bijeenbrengen rond de tafel, tijdens échte, gezellige momenten. We vertrokken vanuit een inzicht dat zowel op ons water als op ons leven van toepassing is: de beste dingen gebeuren vaak natuurlijk, vanzelf. Deze campagne is duidelijk toekomstgericht. Ze benadrukt de verjonging van het merk, maar ze is vooral heel coherent met het DNA van BRU: authenticiteit, natuurlijkheid en het lokale. Daarom hebben we er ook een erezaak van gemaakt om voor deze campagne enkel met lokale partners te werken: ons creatief bureau Happiness, natuurlijk, regisseur Lieven Van Baelen, productiehuis Czar en de plek waar we gefilmd hebben: het Brusselse restaurant Canapé, dat als partner van BRU de sfeer van ons merk helemaal vat. En ook voor de soundtrack werkten we met lokaal talent. Meskerem Mees’ muziek pas perfect bij ons merkimago: oprecht en levensecht… met zelfs een vleugje magie erbij."
CREDITS
Client: Spadel
Contacts: Mélanie Decelle, Sandrine Blin, Aline Van Goethem
Agency: Happiness
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Concept Providers: Tom Berth, Geert De Rocker
Strategic Director: Frans Cuypers
Business Director: Mattias Vermeire, Pascal Kemajou
Account team: Camille Martin-Schmets
Head of Design: Dries Lauwers
Head of Production: Bart Vande Maele
Creative Producer: Dominique van Doormaal
Producer: Dominique Turnbull
Production house: Czar.be
Director: Lieven Van Baelen
Music : Meskerem Mees
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer Czar: Lander Engels
DOP: Grimm Vandekerckhove
Art Director Czar: Mo Ayada
Foodstylist: Sofie Noyen
Editor Czar: Martin Leroy
Grading: Kene Illegems
VFX: Flow Postproduction
Post Producer Czar: Bieke De Keersmaecker
Mix: Gregory Caron
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Karlien Huygels
Photographer: Gregor Collienne
Retouching: Yelle Vandenbruaene
Sound studio: Sonhouse
Media agency: Space
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]