De beste spotjes van de 21e eeuw (tot nu)

GunnReport

Communication / News

GunnReport
The Gunn Report, een wereldwijde index van creatieve excellentie in de advertentiewereld, heeft een lijst van twintig fantastische spotjes klaar. De beste van de 21e eeuw (tot nu)! De lijst werd samengesteld door het tellen van stemmen uit de hele wereld. En deze lijst vult de Top 100 van beste spotjes van de 20e eeuw an die Gunn verder samenstelde. De lijst vindt u hieronder, en hier vindt u alvast een link naar de spotjes zelf.
GunnReport
 

BGH Silent Aircon, "Dads in Briefs", Del Campo Saatchi & Saatchi, Buenos Aires
Budweiser, "Wassup/True", DDB, Chicago
Cadbury's Dairy Milk, "Gorilla", Fallon, London
Canal+, "Closet", BETC Euro RSCG, Paris
Canal+, "The Bear", BETC Euro RSCG, Paris
Chipotle, "Back to the Start", Creative Artists Agency, Los Angeles
Dove Self Esteem Fund, "Evolution", Ogilvy & Mather, Toronto
Guinness, "noitulove", Abbott, Mead, Vickers, BBDO, London
Happy Dent Teeth Whitening Gum, "Happy Dent Palace", McCann Erickson, Mumbai
Honda, "Cog", Wieden & Kennedy, London
Honda, "Grrr", Wieden & Kennedy, London
John West Salmon, "Bear", Leo Burnett, London
Metro Trains, "Dumb Ways to Die", McCann, Melbourne
Nike, "Tag", Wieden & Kennedy, Portland
Nike, "Write The Future", Wieden & Kennedy, Amsterdam
Old Spice, "The Man Your Man Could Smell Like", Wieden & Kennedy, Portland
Peugeot 206, "The Sculptor", Euro RSCG MCM, Milan
Sony Bravia LCD TV, "Balls" Fallon, London
Volkswagen Golf DSG, "Kids On Steps", DDB, Berlin
Volvo Trucks, "Epic Split", Forsman & Bodenfors, Gothenburg