De Ceunynck rolt zijn voorjaarsoffensief uit

Sinds eind 2015 werkt Wondergarden intens aan een strategische en vormelijke herpositionering van De Ceunynck. Dat resulteert nu in een mooi totaalverhaal dat tot uiting komt onder de baseline “'zien is weten' en waarbij de 5 hoofdpijlers (Nikon lenzen, De Ceunynck lenzen, monturen, software en hardware, Easy Vision) duidelijk uitgespeeld worden naar de opticiens. Het geheel kreeg ook een vormelijke upgrade met een nieuwe huisstijl en bijhorende picto’s. In fases wordt nu ingezet op de kracht van direct marketing en eventcommunicatie om de opticiens het 'nieuwe”'De Ceunynck te laten ontdekken, want 'zien is weten'.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]