De Code van Coppens Unlocked

Media / News

VTM lanceert binnenkort het vierde seizoen van het succesvolle programma Code Van Coppens. En dat zet het niet enkel kracht bij met met een klassieke campagne maar ook met een heuse escape-ervaring in de Stadsfeestzaal van Antwerpen! Sinds zaterdag 30 oktober kunnen kijkers van het populaire tv-programma Code van Coppens zich wagen aan de raadsels van de broertjes Coppens in twee levensechte escape rooms.

Code van Coppens is altijd een sterkhouder geweest voor VTM omdat het jong en oud aanspreekt. Dat het de kijkers nu niet alleen in de woonkamer samenbrengt maar hen ook buitenshuis een topbeleving aanbiedt, past helemaal binnen de ‘Kleurt je dag’ missie van VTM. Samen met At the table ontwikkelde VTM een gefaseerde campagne die de opening van Code van Coppens Unlocked aankondigt, alsook de start van het vierde tv-seizoen. Staf en Mathias Coppens spreken heel Vlaanderen toe in een tv-, radio-, social en search campagne. Daarnaast wordt een reeks influencers uitgedaagd een eerste code te kraken en zo hun ticket te bemachtigen. De Code van Coppens Unlocked zal - wegens de grote vraag naar tickets - verlengd worden tot en met de kerstvakantie, en is bijna dagelijks open. De immersive beleving is ook toegankelijk voor groepen en bedrijven en vergroot zo het totale bereik van het tv-programma. Alle info via codevancoppens.be.

Credits

Client: VTM

Client contact: Katia Strauwen, Sofie Verstreken

Live Entertainment team: Peter Daniels, Sandra Van Geeteruyen , Marguerite De Winter , Evita Bellings

Agency: At the Table / VTM
AgencyContact: DianeVandebroek
Creatives: Sebastien Vanreet, Maike Borms , Elias Dewulf / VTM

Activatie:
Commercials: Videofy
Decors/styling escape rooms: Boenkerop

Domotica en proeven: Huelens Technology