Het bijzondere aan de Belgische markt, in vergelijking met de andere Europese landen, is de aanwezigheid van één overheersende speler. Kinepolis heeft ongeveer 50% van het marktaandeel in handen. Enkele exploitanten verdelen de rest van de koek onder elkaar: UGC ongeveer 13%, Cinéscoop 12%, Cinépointcom 10%. De rest wordt verdeeld onder andere spelers onder wie Imagix en Utopolis. De zaaluitbaters hebben het goed. Het aantal bezoekers steeg immers van 22.300.000 in 2010 tot 22.8000.000 in 2011. Dat is een stijging van 5% (10,7% in Wallonië, 5,2% in Brussel en -0,4% in Vlaanderen). Ook de inkomsten uit reclame zijn gegroeid met +20%.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]