Sociale media vallen niet meer weg te denken uit ons leven. Ook voor marketeers is het belangrijk om mee te zijn met wat leeft, wat werkt en wat aantrekt. Zo belangrijk als ze zijn, zijn ze eveneens erg vluchtig. Algoritmes die veranderen, wetgevingen die worden opgericht (GDPR, Google-taks)… Het lijkt soms wel alsof er geen zekerheden bestaan wanneer het neerkomt op social marketing.
Daarnaast spelen steeds meer technologische innovaties hun rol. Wat te denken (en te doen) van chatbots, augmented reality, virtual reality? Ook deze fenomenen zullen hun impact gaan hebben, zegt Brecht Malfait (Wax Interactive). Hij gidst je graag doorheen de nieuwste trends, do’s en don’ts van hedendaagse sociale media en innovatie tijdens twee ontbijtmeetings, één in Gent (19/4) en één in Diegem (24/4). Lewis staat in voor de pr- en communicatie van de ontbijtmeetings.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]