De do's en dont's van Brecht Malfait

Sociale media vallen niet meer weg te denken uit ons leven. Ook voor marketeers is het belangrijk om mee te zijn met wat leeft, wat werkt en wat aantrekt. Zo belangrijk als ze zijn, zijn ze eveneens erg vluchtig. Algoritmes die veranderen, wetgevingen die worden opgericht (GDPR, Google-taks)… Het lijkt soms wel alsof er geen zekerheden bestaan wanneer het neerkomt op social marketing.
Daarnaast spelen steeds meer technologische innovaties hun rol. Wat te denken (en te doen) van chatbots, augmented reality, virtual reality? Ook deze fenomenen zullen hun impact gaan hebben, zegt Brecht Malfait (Wax Interactive). Hij gidst je graag doorheen de nieuwste trends, do’s en don’ts van hedendaagse sociale media en innovatie tijdens twee ontbijtmeetings, één in Gent (19/4) en één in Diegem (24/4). Lewis staat in voor de pr- en communicatie van de ontbijtmeetings.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]