"De emmer der okselvijvers zit vol!"

Crea / News

Woestijnvis TBWATussen 15 oktober en 15 november verzamelt Telenet een twintigtal reeksen van productiehuis Woestijnvis op zijn digitale televisieplatform. Omdat zelfs de grootste klassiekers na een tijdje wel eens vervagen, heeft TBWA een gloednieuwe campagne gelanceerd om dit extra in de verf te zetten. Een ode aan de grootste Woestijnvis-quotes: hierin worden ze opgerakeld, door mekaar gehaspeld, maar vooral uitvoerig gevierd. De perfecte reden om het beste van Woestijnvis allemaal nog eens te bekijken?
Woestijnvis TBWADe speerpunt van deze campagne is een posteractie waarbij de bekendste Woestijnvis-quotes door mekaar gehaald zijn. Posters met onder andere “We zitten met ne pornomens in de familie”, “Den draadkameraad” en “Pas op voor het protputteke” poppen op over het hele land. Zo ook in de grote trappenhal van Antwerpen Centraal.

Ook online en via social wordt deze campagne doorgetrokken. Prerolls en social posts geven elk hun eigenzinnige kijk op het beste wat het productiehuis voortgebracht heeft. Bovendien kan iedereen z’n eigen kennis uitvoerig testen via een knotsgekke quiz in samenwerking met Het Nieuwsblad. Wie haalt meer dan niveau nihil?Credits:
Campaign Title: Telenet - Woestijnvis
Creative Director: Jan Macken
Creative Team: Arnaud Bouclier – Philip De Cock – Vital Schippers
Account team: Isabelle Broes, Philippe Van Eygen, Ellen Van Praet,  Hans Michiels
Design: Elke Broothaers, Olivier Verbeke, Jana Keppens, Olivia Maisin
Copy : Anke Verhaegen – Nadine Claes
Online production: SAKE – Digital Craftsmen
Client: Nathalie Rahbani, Isabelle Maselis