Op 11 juni onthulde Evian haar nieuwste campagne, ‘Baby Bare Necessities’, een vrolijke hymne die de iconische baby's van het merk terugbrengt. In een steeds snellere wereld, inclusief onophoudelijk swipen en constante meldingen, suggereert de campagne dat we op dat kleine stemmetje in onszelf moeten vertrouwen: die innerlijke baby die ons eraan herinnert dat jong leven gaat over het maken van bewuste keuzes, met de nadruk op de dingen die er echt toe doen.
In de spot, gecreëerd door BETC en Iconoclast, zien we de Evianbaby's dansend, rijdend en zingend op een hip-hop uitvoering van het bekende Jungle Book: The Bare Necessities. Rapper van dienst: Jay Prince, die zowel een korte als lange versie van de track zal uitbrengen op muziekstreamingplatforms.
De campagne markeert een verandering in toon, stijl en attitude voor Evian, want deze keer brengen de baby's een boodschap. “We gebruiken de baby's al meer dan een decennium als metafoor voor de jeugd, en vandaag wilden we de hen een stem geven,” klinkt het bij Patricia Oliva, vice president van Evian. “Omdat jongeren vandaag pleiten voor een leven dat bewust en optimistisch is.” Over de spot zegt Remi Babinet, oprichter en creatief directeur van BETC: “We probeerden alle wijsheid en opschepperigheid van Baloo de beer vast te leggen op een manier die modern en feestelijk was.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]