Het online casino Carousel.be schakelde SBS en reclamebureau Friendship in om een tv-concept te ontwikkelen dat zou opvallen, ook bij de ‘doorspoelers’. Bij een online casino draait het om spel en entertainment en dat werd ook zo doorvertaald in het tv-concept. Dus even geen reclamespots voor waspoeders en keukens, maar wel een spel waarmee je meteen cash kan winnen. Met in de hoofdrol de kat van Carousel. "Reclameblokken kan je bekijken als Lego. Je kan ze invullen en opbouwen hoe je wil. De meeste merken blijven vasthouden aan de klassieke 30 seconden, maar de mogelijkheden zijn onbeperkt," vindt Phil Blondé, sounder van Friendship.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]