De Kemping valt in de prijzen tijdens Londen Beer Competition

Op de jaarlijkse London Beer Competition, een wedstrijd waar bieren van over de hele wereld tegen elkaar strijden, is het huisbier van het Eén-programma De Kemping in de prijzen gevallen. “Ne Kemping”, zo heet het blonde biertje, in de Kempen ontwikkeld en gebrouwen, gaat naar huis met een zilveren medaille.
“Dit durfden we voorzichtig te dromen maar dat het nu ook gelukt is blijft ‘echt zot’,” zegt Kevin Vleminx van Beer 4 Nature. Het blonde bier van hoge gisting werd speciaal voor De Kemping gebrouwen. In het programma, een productie van De chinezen voor Eén, stampt Tijs Vanneste samen met een gemotiveerd team een Kemping uit de grond. Het programma is op dit moment aan het tweede seizoen toe, en het bijhorende bier Ne Kemping dus ook.
De opbrengsten van het bier gaan naar de vzw achter De Kemping, die kwetsbare werkzoekende mensen een betaald ervaringstraject aanbiedt, en naar de bossen van Beer 4 Nature. Zo doe je dankzij het drinken van Ne Kemping aan natuurbehoud én jobcreatie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]