Op de jaarlijkse London Beer Competition, een wedstrijd waar bieren van over de hele wereld tegen elkaar strijden, is het huisbier van het Eén-programma De Kemping in de prijzen gevallen. “Ne Kemping”, zo heet het blonde biertje, in de Kempen ontwikkeld en gebrouwen, gaat naar huis met een zilveren medaille.
“Dit durfden we voorzichtig te dromen maar dat het nu ook gelukt is blijft ‘echt zot’,” zegt Kevin Vleminx van Beer 4 Nature. Het blonde bier van hoge gisting werd speciaal voor De Kemping gebrouwen. In het programma, een productie van De chinezen voor Eén, stampt Tijs Vanneste samen met een gemotiveerd team een Kemping uit de grond. Het programma is op dit moment aan het tweede seizoen toe, en het bijhorende bier Ne Kemping dus ook.
De opbrengsten van het bier gaan naar de vzw achter De Kemping, die kwetsbare werkzoekende mensen een betaald ervaringstraject aanbiedt, en naar de bossen van Beer 4 Nature. Zo doe je dankzij het drinken van Ne Kemping aan natuurbehoud én jobcreatie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]