Een echte winter is het niet, maar snakken naar lekker weer doen we altijd in deze periode. Net zoals we snakken naar Belgische Lions in Cannes. Cannes Lions geeft alvast onderstaande tips mee...
|
KEEP IT SIMPLE “Less is more. Many case films fail to communicate a clear idea and a compelling strategy. The need for focus and clarity cannot be underestimated.” |
|
KEEP IT BRIEF “You’re dealing with professionals who are perfectly capable of grasping whether a project has merit based on a concise, coherent explanation.” |
|
|
|
KEEP IT INTERNATIONAL “It’s an international jury. English is not always the first language. Entries that hinge on a cultural nuance may require additional information.” |
|
KEEP IT FRESH “You may have lived and breathed the work, but the jury hasn’t. Look at the idea with a fresh pair of eyes and distil it for a new audience.” |
|
|
|
KEEP IT RELEVANT “Carefully consider the best category for your entry and ensure that it demonstrates both relevance and specificity for its audiences.” |
|
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]