Een echte winter is het niet, maar snakken naar lekker weer doen we altijd in deze periode. Net zoals we snakken naar Belgische Lions in Cannes. Cannes Lions geeft alvast onderstaande tips mee...
|
KEEP IT SIMPLE “Less is more. Many case films fail to communicate a clear idea and a compelling strategy. The need for focus and clarity cannot be underestimated.” |
|
KEEP IT BRIEF “You’re dealing with professionals who are perfectly capable of grasping whether a project has merit based on a concise, coherent explanation.” |
|
|
|
KEEP IT INTERNATIONAL “It’s an international jury. English is not always the first language. Entries that hinge on a cultural nuance may require additional information.” |
|
KEEP IT FRESH “You may have lived and breathed the work, but the jury hasn’t. Look at the idea with a fresh pair of eyes and distil it for a new audience.” |
|
|
|
KEEP IT RELEVANT “Carefully consider the best category for your entry and ensure that it demonstrates both relevance and specificity for its audiences.” |
|
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]