Wanneer mensen elkaar ontmoeten, gebeurt er iets magisch: dan ontstaan ideeën en komen de mooiste plannen tot uitvoering. Zonder die ontmoetingen gebeurt er niets.
Dat weet Barco met z’n vergadertool ClickShare maar al te goed: “Het is al jaren de stille kracht die ervoor zorgt dat vergaderingen perfect verlopen, zowel voor hybride als voor de meer traditionele face-to-face meetings. ClickShare zorgt ervoor dat iedereen kan doen wat hij of zij moet doen, zonder te hoeven stressen over kabels, connectiviteit en andere technische zaken.”
Recent onderzoek wijst uit dat de helft van de werknemers wereldwijd verschillende technologieën in verschillende vergaderzalen verwarrend vindt. Ruim 60% van de werknemers geeft bovendien aan geregeld technische problemen te ondervinden tijdens vergaderingen. Door gebruik te maken van ClickShare kan een groot deel van die uitdagingen verholpen worden.
“Love meeting” is de centrale gedachte in de nieuwe brand movie van ClickShare, van de hand van TBWA. “Love Meeting” brengt een ode aan de meetings met al hun herkenbare personages. Stuk voor stuk personen die de meetings karakter én vooral inhoud geven. Je herkent ze ongetwijfeld ook in je eigen bedrijf. De claimpersonages vind je ook terug in outdoor voor vakbeurzen.
Naast de brand movie ontwikkelde Barco ook een product movie die gedetailleerder ingaat op de verschillende voordelen die ClickShare aan zijn gebruikers biedt. Ook publiceert Barco een e-book dat uitlegt hoe bedrijven hun kantoren met behulp van technologie en flexibele meeting rooms kunnen transformeren naar “Purposeful Workspaces”, zodat hun werknemers maximaal van meetings kunnen blijven houden.
Credits
Love Meeting
Barco ClickShare
TBWA
Barco
Ineke Lecompte
Frauke De Graeve
Robert Blaas
Yannic Laleeuwe
Stijn Henderickx
Creative Team
Executive Creative Director: Jan Macken
Creative Director: Steven Janssens
Senior Copywriter: Cato Decoster
Senior Art Director: Philip De Cock
Account Team
Account Director: Aubry Crock
Account Manager: Thijs Muësen
Traffic Manager: Elien Cardon
Strategy
Managing Director: Nicolas De Bauw
Strategic Director: Gunther Van Lany
Strategic Planner: Henri Wuyts
Brand Strategist: Zinneb Berrag
PRODUCTION COMPANY: MAKE
Executive Producer: Mieke Vandewalle
Producers: Audrey Dierickx, Elly Laureys, Polly Seynaeve
Regisseur: Jef Boes
DOP: Ivo Nelis (brand video), Bas Van Hoof (product video)
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine
BRAND VIDEO
Offline: Marc De Coster
Online: Stijn Van Assche
Grading: François Dubois
Sound: Gwenn Nicolay
PRODUCT VIDEO
Offline: Sebastiaan Schols
Online: Sebastiaan Schols
Sound: Gwenn Nicolay, Jan Pollet
VISUALS
Retouches: Patrick Bras
PR Agency: TBWA Reputation
Consultant Reputation & PR: Arthur Joos