In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.
'The Umbilical Cord' voor Equal Pay Day van Mortierbrigade is de love campaign van Bérengère Lurquin, freelance creative producer. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.
De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart.
Credits
Client : Zijkant – Equal Pay Day
Contacts : Vera Claes, Julie Van Garsse
Agency : MORTIERBRIGADE
CD : Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creation : Jannis Min-Jou
Creation : Thomas De Boeck
Creation : Lionel Goldstein
Creation : Frédéric Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Strategy : Laura Deknock
Head of Production : Charlotte Coddens
Lead Producer : Margaux Mariens
Cross Media Designer : Vito Latorrata
Film Production Company : Czar.be
Director : Lionel Goldstein
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Grimm Vandekerckhove
Art Direction : Tanker
Editor : Stijn Deconinck
Grading : Olivier Ogneux
Online : Robin De Praetere
Post-Production : Czar
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Soundmix : Raygun
Music : Poor Mum by Molly Drake © Domino Publishing
Radio Production Company : Sonhouse
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]