In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.
'The Umbilical Cord' voor Equal Pay Day van Mortierbrigade is de love campaign van Bérengère Lurquin, freelance creative producer. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.
De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart.
Credits
Client : Zijkant – Equal Pay Day
Contacts : Vera Claes, Julie Van Garsse
Agency : MORTIERBRIGADE
CD : Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creation : Jannis Min-Jou
Creation : Thomas De Boeck
Creation : Lionel Goldstein
Creation : Frédéric Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Strategy : Laura Deknock
Head of Production : Charlotte Coddens
Lead Producer : Margaux Mariens
Cross Media Designer : Vito Latorrata
Film Production Company : Czar.be
Director : Lionel Goldstein
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Grimm Vandekerckhove
Art Direction : Tanker
Editor : Stijn Deconinck
Grading : Olivier Ogneux
Online : Robin De Praetere
Post-Production : Czar
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Soundmix : Raygun
Music : Poor Mum by Molly Drake © Domino Publishing
Radio Production Company : Sonhouse
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]