De ❤️ campaign van Bérengère Lurquin

Crea / News

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.

'The Umbilical Cord' voor Equal Pay Day van Mortierbrigade is de love campaign van Bérengère Lurquin, freelance creative producer. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.

De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart. 

Credits

Client : Zijkant – Equal Pay Day 
Contacts : Vera Claes, Julie Van Garsse 
Agency : MORTIERBRIGADE 
CD : Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster 
Creation : Jannis Min-Jou 
Creation : Thomas De Boeck 
Creation : Lionel Goldstein 
Creation : Frédéric Zouag 
Creation : Nicolas Gaspart 
Strategy : Laura Deknock 
Head of Production : Charlotte Coddens 
Lead Producer : Margaux Mariens 
Cross Media Designer : Vito Latorrata 
Film Production Company : Czar.be 
Director : Lionel Goldstein 
Executive Producer : Eurydice Gysel 
Producer : Maarten De Sutter 
DOP : Grimm Vandekerckhove 
Art Direction : Tanker 
Editor : Stijn Deconinck 
Grading : Olivier Ogneux 
Online : Robin De Praetere 
Post-Production : Czar 
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker 
Soundmix : Raygun 
Music : Poor Mum by Molly Drake © Domino Publishing 
Radio Production Company : Sonhouse