De love campaign van Chiara Scherpereel

Crea / News

Chiara ScherpereelHet wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
Parents of road victimsBehind the numbers van Happiness voor Parents of Road Victims is de love campaign van Chiara Scherpereel, creative bij LDV United. ‘Behind the numbers’ is een radiocampagne die on air komt elke keer er iemand omkomt in een verkeersongeval. Scherpereel noemt het “een emotionele campagne die verder gaat dan een goed geschreven spot.”


Credits:
Client contacts: Koen Van Wonterghem, Ellen Ruys, Alexia Creton
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Directors: Philippe Fass, Mateusz Mroszczak
Concept Provider: Roxane Schneider, Pieter Claeys
Senior Creative Coach: Katrien Bottez
Group Account Director: Hans Smets
Account Manager: Tine Van Hasselt
Junior Account Executive: Gaelle Maes
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Karlien Huygels
DOP: Lisa Gadeyne, Sumi Arcos Mina
Radio Director : Peter Baert (Raygun)
Radio Producer: Liesbeth Demolder, Jérôme Gijsen (Raygun)
Advertising Manager: Anthony Kisters (IP Belgium)