De love campaign van Frederik Clarysse

Communication / Crea / News

frederikCreative Belgium zet met de Love Campaigns elke week een andere campagne in de bloemetjes. Belgische creatieven worden daarbij gevraagd om hun favoriete campagne van 2017 te delen, gemaakt door een van hun collega’s. Elke week kan u een nieuwe love campaign ontdekken op de website van Creative Belgium
Deze week is het de beurt van Frederik Clarisse van BBDO Belgium. Hij koos voor Ketnet Dub van FamousGrey voor Ketnet als love campaign van het jaar 2017.

Credits:
Client: Ketnet
Client contacts: Griet Verbruggen, Maarten Janssen, Hanne Laureys, Bob Madou
Agency: FamousGrey
Creative directors: Katrien Bottez
Creation: Chiara Scherpereel, Diederik Jeangout
Copy: Chiara Scherpereel, Joanna Ryckaert
Digital Project Leader: Bart Segers
Brand leader:  Lore Debulpaep
Business director: Mieke Van de Gehuchte
PR manager: Liedewij Verbiest, Anne-Cécile Collignon, Liesbeth Pyck
Future technology officer: Gregory Roekens
Web development: Arno Van Biesen
Design: Laurens Groven, Ken Wuytack
Production director: Emily Rammant
TV producer: Loes Fierens
Film production company: Czar
Executive producer: Eurydice Gysel
Producer: Nele Carlier
Director: Toon Aerts
DOP: Brecht Goyvaerts
Sound studio TV campaign: Cobra Radio Brewery, Sonicville
Director/Illustrator app and story: Mark Borgions
Animation app and story: Mark Borgions, Geertjan Tillmans, Michélé De Feudis
Scenario app and story: Philippe Verkinderen
Sound app and story: Cobra Radio Brewery
Music app and story: Ad Cominotto