In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.
See My Pain voor Helan van FamousGrey is de love campaign van Jonas Van Bael, digital creative lead bij TBWA. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.
De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart.
Credits
Client: Helan
Client: Ariane Collard, Sarah Masschelein, Vanessa Raes, Lynn Pellens
Agency: FamousGrey
CEO: Francis Lippens
Executive Creative Director: Peter Ampe
Creative Director: Laurie Lacourt
Creative team: Jan Schoofs, Jonas Caluwé
Account Director: Olivia Naudts
Account Manager: Lies Bernaer
Account Executive: Silke Galle
Brand strategist: Aze Van Coillie
Head of Digital: Joachim François
Digital Strategist: Wies Dickens Developer: Arno Van Biesen
RTV Producer: Sara De Grave
Production company: AKA De Mensen
Director: Eva Cools
DOP: Willem Jones
Executive producer: Eline Rousseau
Producer: Natalia Tjurina
Offline editor: Frederik Vandewalle
Post-production: FamousGrey Productions
Editor: Sven Vanhee, Gilles Desplanque
PR agency: Famous Relations
PR contact: Stephanie Van Bets, Astrid Jacobs, Zoë Cnaepkens
Media agency: Mindshare
Media contact: Tina Tribout
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]