De ❤️ campaign van Jonas Van Bael (TBWA)

Crea / News

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.

See My Pain voor Helan van FamousGrey is de love campaign van Jonas Van Bael, digital creative lead bij TBWA. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.

De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart. 

Credits

Client: Helan 
​​Client: Ariane Collard, Sarah Masschelein, Vanessa Raes, Lynn Pellens 
Agency: FamousGrey 
​CEO: Francis Lippens 
​Executive Creative Director: Peter Ampe 
​Creative Director: Laurie Lacourt ​ 
​Creative team: Jan Schoofs, Jonas Caluwé 
​Account Director: Olivia Naudts 
​Account Manager: Lies Bernaer 
​Account Executive: Silke Galle  
​Brand strategist: Aze Van Coillie 
​Head of Digital: Joachim François 
​Digital Strategist: Wies Dickens Developer: Arno Van Biesen 
RTV Producer: Sara De Grave 
​Production company: AKA De Mensen 
​Director: Eva Cools ​ 
​DOP: Willem Jones ​ 
​Executive producer: Eline Rousseau ​ 
​Producer: Natalia Tjurina 
​Offline editor: Frederik Vandewalle 
Post-production: FamousGrey Productions ​ 
​Editor: Sven Vanhee, Gilles Desplanque 
PR agency: Famous Relations 
​PR contact: Stephanie Van Bets, Astrid Jacobs, Zoë Cnaepkens 
Media agency: Mindshare 
​Media contact: Tina Tribout