Creative Belgium lanceerde op Valentijn een nieuwe reeks Love Campaigns. De serie van 5 films zet het werk en de mensen in de kijker achter campagnes die in de running zouden kunnen of moeten zijn voor de Creative Belgium Awards.
De vijfde en laatste in rij: Michiel Baeten, copywriter bij Mortierbrigade. Hij deelt zijn liefde voor een campagne van FamousGrey voor Helan.
De films, geproduceerd door Aka De Mensen met de steun van Clear Channel, zijn te bekijken via de socialmediakanalen van Creative Belgium.
Dit bericht op Instagram bekijken
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]