De Love Campaign van Michiel Baeten (Mortierbrigade)

Creative Belgium lanceerde op Valentijn een nieuwe reeks Love Campaigns. De serie van 5 films zet het werk en de mensen in de kijker achter campagnes die in de running zouden kunnen of moeten zijn voor de Creative Belgium Awards.
De vijfde en laatste in rij: Michiel Baeten, copywriter bij Mortierbrigade. Hij deelt zijn liefde voor een campagne van FamousGrey voor Helan.
De films, geproduceerd door Aka De Mensen met de steun van Clear Channel, zijn te bekijken via de socialmediakanalen van Creative Belgium.
Dit bericht op Instagram bekijken

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





