Creative Belgium lanceerde op Valentijn een nieuwe reeks Love Campaigns. De serie van 5 films zet het werk en de mensen in de kijker achter campagnes die in de running zouden kunnen of moeten zijn voor de Creative Belgium Awards.
De vijfde en laatste in rij: Michiel Baeten, copywriter bij Mortierbrigade. Hij deelt zijn liefde voor een campagne van FamousGrey voor Helan.
De films, geproduceerd door Aka De Mensen met de steun van Clear Channel, zijn te bekijken via de socialmediakanalen van Creative Belgium.
Dit bericht op Instagram bekijken
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]