Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
Vivez ça/Beleef dit van BBDO voor Decathlon is de love campaign van Miguel Aguza, country marketing communication manager van Ikea. Vooral het avontuurlijke en dromerige aspect wist hij te smaken, net als de keuze voor outdoor affichage.
Credits:
Client: Decathlon
Agency: BBDO Belgium
CCO: Isabel Peeters
CD: Sebastien De Valck
CD: Arnaud Pitz
Creation: Gregory Verheyleweghen
Creation: Gaëtan Gomez Garcia
Account Director: Diane Vandebroek
Account Executive: Evelyn Savels
Strategic Planner: Michael D'hooge
Studio: Rob Goovaerts
Retouching: Tom Vandewiele
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]