De love campaign van Miguel Aguza

Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
Vivez ça/Beleef dit van BBDO voor Decathlon is de love campaign van Miguel Aguza, country marketing communication manager van Ikea. Vooral het avontuurlijke en dromerige aspect wist hij te smaken, net als de keuze voor outdoor affichage.
Credits:
Client: Decathlon
Agency: BBDO Belgium
CCO: Isabel Peeters
CD: Sebastien De Valck
CD: Arnaud Pitz
Creation: Gregory Verheyleweghen
Creation: Gaëtan Gomez Garcia
Account Director: Diane Vandebroek
Account Executive: Evelyn Savels
Strategic Planner: Michael D'hooge
Studio: Rob Goovaerts
Retouching: Tom Vandewiele
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]