Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
Vivez ça/Beleef dit van BBDO voor Decathlon is de love campaign van Miguel Aguza, country marketing communication manager van Ikea. Vooral het avontuurlijke en dromerige aspect wist hij te smaken, net als de keuze voor outdoor affichage.
Credits:
Client: Decathlon
Agency: BBDO Belgium
CCO: Isabel Peeters
CD: Sebastien De Valck
CD: Arnaud Pitz
Creation: Gregory Verheyleweghen
Creation: Gaëtan Gomez Garcia
Account Director: Diane Vandebroek
Account Executive: Evelyn Savels
Strategic Planner: Michael D'hooge
Studio: Rob Goovaerts
Retouching: Tom Vandewiele
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]