In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.
Day 3 voor MSD Belgium van TBWA\Belgium is de love campaign van Olivia Naudts, account director bij FamousGrey. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.
De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart.
Credits
Client: MSD Belgium
Contacts: Kelly Cumps, Simina Mazureac, Allan Matthys
Agency: TBWA\Belgium
CD: Thomas Driesen
Creation: Anke Verhaegen, Sofie Gilliams
PR: Anneleen Coppens
Strategy: Jolien Van Heyste, Marco Bellusci, Sofie De Maertelaere
Account Director: Aubry Crock
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]